About Me

My photo
Kedah, Melaka, Malaysia
Liyana , Kolej Swasta Alor Star KEdah , 2_ Tahun , Taken , Melaka , I'm Simple Person N Caring :D

Wednesday, 1 June 2011

-Memory 1june 2011-

Assalamualaikum...selamat pagi & selamat berhari khamis. [jwb aw jgn xjwb] ..ehem2..pertama skali  bersyukur ke hadrat ILAHI kerna dgn limpah kurniaNya aku masih lagi dipinjamkan nafas dan diberi kehidupan yang sejahtera disamping org2 yg aku syg...alhamdulillah...=.^ . 

2nd, Ak nk share dgn korg smua ttg KETENTUAN ILAHI. Semalam, tanggal 1june 2011..aku ditimpa kesedihan yg aku sndri xboleh melupakan yg mana ank kucen kesayangan aku telah pergi buat selama2nya[mati]. Pada jam 10.20am...mati didakapan aku.. sgt2 lah hiba..Sebelom ni dia kena langgar dgn kreta...5hari dlm trauma xmakan. hnya minum air masak n air susu ak buatkan.


Jenis aku ni mmg suka kan kucen..mmg sgt2 suka. xkesahlah jmpa mn2 pon kucen jnji dia kucen larh....mmg dh naluri ak ni sorg yg penyayang.....aku tahu ALLAH tu lebih mengetahui apa yang terbaik utk MakhlukNya...moga segala kebaikan yang aku peliharanya selama ni..diterima Allah..amin. ku menangis kehilanganMu My CAT..[Nagesjap]. 

Korg tw tak lepas tu apa terjadi??...lepas aku diberi dugaan dengan kehilangan anak kucen tersayang aku tuh aku diberi kejutan dengan....JAM 12.30pm ak dikejutkan dgn bunyi SMS dari fon aku..berdebar2 tak korg??...jeng3..

Kwn ak bgtw Result SEM4 dah kua...adehh..dgn tak sabar2nye aku bukak PORTAL..Alhamdulillah aku diberi kejayaan yg cemerlang dalam sem4. Pointer yg amat memuaskan !! Tahniah LIYANA. Anda mmg Hebatt.. cehh..cehh.. Korg kate ak perasan eh..ADE QU KESAH??...Tp, mmg betol kan??...huk3. 

Kesimpulannya : Walaupun pada hari yg sme aku kehilangan kucen yg tersayang..ternyata aku diberi juga dengan senyuman yang dapat melenyapkan segala kesedihan aku. Ya ALLAH.. Inilah ketentuan MU..Aku redha...Terima kasih Ya Rabbi ...

Wassalam..