About Me

My photo
Kedah, Melaka, Malaysia
Liyana , Kolej Swasta Alor Star KEdah , 2_ Tahun , Taken , Melaka , I'm Simple Person N Caring :D

Saturday, 7 May 2011

Al kisah aku

Hai...jumpa ag kita yek..rini ak ase thingtong sbb tak tw nk buat ape..mybe ak terlalu byk hbeskan masa dgn bedroom, Si Kenit n anak2nye yg comey2 belaka...n xlupa BEAR kesayangan aku...act, mmg xtw ape ak nk tulis ni...blurr sgt2...tp, hati memaksa tgn tuk tulih smething tuk UPDATE blog nih..



Rini jugak tanggal 7mei 2011...sambutan hari IBU sedunia...Hadiah tuk IBU..aku berikan CIUMAN khas..Sbb ak tw xselalu ak dpt kiss Ibu camtu...ni antara aku n Ibu je...hehe..Niat hati nk keje sbb 2bulan Cuti kn...Tp, Ibu halang cz Ibu kata nnt Ibu xde teman...Aku pelik gak sbb pe kn...Padahal Adek gUrl aku yg bongsu ade je...slma ni pon adek aku temankan...Bila menungkan...Mybe ibu nk habeskan masa dgn aku...yela...aku kn blajaQ jauh nUn di Kedah...nnt Bln7 Ni daftar sem Baru pulak....kejap je dah Masuk Tahun 3 kt sane...YA ALLAH...Moga kau permudahkan segala urusan pembelajaran aku disana...amin.....
Nanti xlama ag result SEM4...kuaQ...xsabaQ nk tunggu Result sebab aku ase keputusan aku GEMPAQ..Huhu...Syok sendiri plak yek...hmmmm...



Tak taw nk citer pe ag...Yg penting rini aku ase mcm2 prasaan...
mujurlah Kucing kesayangan aku n anak2 dia menghiburkan hati aku...lihat telatah dorang bergurau...aku rase terhibur skali...



Stakat tu je kot...Jumpa ag tuk tajuk yg len okehh...bubye

2 comments:

  1. Ingatla ibu kita yg tersayang.....luang masa bersama dgn dia selagi mampu adalah peluang yg xpatut kita lepaskan...i Miss my Mummy :(

    ReplyDelete
  2. aah..kasih ibu membawa ke syurga..sbb tu aku cuti 2bln ni xkeje or g mn2..teman ibu tersayang jew..sbb aku tak mampu nk berjauhan dgn dia tak lama ag...:(

    ReplyDelete