About Me

My photo
Kedah, Melaka, Malaysia
Liyana , Kolej Swasta Alor Star KEdah , 2_ Tahun , Taken , Melaka , I'm Simple Person N Caring :D

Friday, 8 July 2011

Warkah di Bulan JULAI :)

Hai Frenz..Rindu kn yNa x??..meh cni baca Celoteh yNa kali ni okeh :)

Al-kisah..Pada 6julai 2011 Si dia datang Melaka jumpa Yna taw. Wlaupun agak kelewatan sikit tapi, still dapat jumpa..Pada awalnya yna planning tuk turun KL..tp, rancangan di ubah..lgpun dh lme dia xdtg mlaka yg Cantik dan indah ni...hehe..So, tak tw nak pkai baju ape..last2 pakai baju ni aje...Tgok kt bwh ni..

- Simple n Santai -

Tiket bas dia kul 9am tw...bdjet sampai dalam kul 11am. Kebiasaan kalau dia datang melaka mesti yna yg lambat sampai..hahaha..pepn, kali ni kononla nak sampai awal kn....tp, smuanya hanya kecewa..sebab banyak keje yg perlu di siapkan sebelum nk tinggalkan umah..lagi2 masa tu Ibu yna hanya tinggal seorang..nasib baik adek yna yg bongsu tu MC, sebab mata dia sakit..mybe Alahan tu..sian kat adek yNa tu..

- Ni la adeQ yNa yg bongsu, Chumil x..ramai peminat ni..hehe :) -

Then, tgh siap2 ni si dia msg bgtw yg dia dah smpai melaka sentral...aduhh..mmg blur n kelam kabut dibuatnye..yela, jantung debar giler sebab...[mcm first dating] Lak kn...bukan sebab tu...yNa risau dia marah yNa sebab xtepati masa...huhu...dalam hati nekad je kalo dia nk marah..yNa Sedia mendengar..sebab tahu mmg salah yNa....Sorry ye Hubby..

Pastu, sampai2 je sne..trus g kt dia..dari jauh dah nampak dia berpeluk tubuh...pandang yna cam nk tembus ke blkg bdn..hahaha..ingatkn dia nk marah...tp, dia senyum plak..aduh...AWAK ni dah gabra kn...mood dia lak cm biasa je...mula lah Yna garu2 tudung ...pelik dgn BF yNa ni...apepn. syukur sgtlah xkena marah...ngeee~

Then, kami g kenyangkn perut dlu...sempatlah tnya si dia, knapa td xjadi nk marah??..Nak tw x dia jwb ape..???..Mula2 b mmg nk marah tapi, tgok Syg  tu cantik sgt tu yg tiba2 xjadi nk marah...hahahaha..Yna gelak habes dia ckp cmtu...pndai nk jaga hati ak dia ni..:)

- Posing jap hehe -

Next, go g bli tiket WAYANG..dah jnji nk tgok transformer dgn BF yna ni...so, trus g kt JJ baru..tempat dia mmg best...dah macam KLCC...

- Tansformer -

Jam dah hampir Kul 6.30pm..kami singgah Mcd jap...hubby yna dah lame nk mkn bubur ayam mcd..tu yang layankan dia..Fevret dia tu..hmmm...borak2 dh hmpir kul 8mlm..Tiket dia kul 8.30pm..jap je masa berlalu...masa tuk say good bye...hmmmm~

- Bubur kesukaan En.Zuljamal -

- Nyum2 sedap taw -

Apepn, yNa hepi sebab dapat jumpa dia..kami bincang macam2 ttg hubungan kami..Harap semuanya berjalan dengan lancar..amin..

Sebelum yNa stop..yNa suka plak lagu SENJA NAN MERAH, sebab tiap kali kami karaoke mesti dia PILIH lagu ni...so, yNa try la layan n hayati...kalo korg nak tw ape yg best sgt lagu ni...tryla dengar taw...:)

Lagu senja nan Merah by- Awie & Ziana zain

Masihkah kita termangu di bawah pepohon itu
Ketika hujan melunturi danau yang terusang
Tidak pernah dibilang hari
Hanyalah debar yang terasa... terasa

Setiap hari dibuai mimpi yang terindah
Dengan menghitung senja merah dihujung sinar
Mencipta keheningan rahsia
Pada sehimpun kenangan
Menyimpul satu makna diruang yang lurus ini

Haruskah kita mencari pada gunung dan lurah
Liku-liku curam insani
Haruskah kita mencari puncak mengilau cahaya
Dalam hidup seribu warna
Dibawah teriring ungkapan pada sebuah wajah
Yang lara kesepian

Haruskah kita mencari dalam senja begini
Kembali kita bertemu
Haruskah kita mencari dalam simpati wangi
Membilang kenangan yang abadi
Seperti menuggu mentari senja
Menghilang perlahan-lahan disebalik
Awan yang merah

Dibalik awan yang merah
Dibalik awan yang merah

Oklah semua, Yna dah lambat ni...nak siap2 tuk balik ke KEDAH mlm ni...tiket kul 9pm..Korang doakan yna selamat sampai ye...kalo yna ada salah silap..maafkan yNa tw....nanti kita jumpa lagi...bye semua..Luv u my FrenZ..n very important to MY DARLING ZULJAMAL...i miss u damn much!! daaa~



2 comments:

  1. ske gak lagu nieeeee...tp dh xde prg nk duet karok lagu nie......YNa,btw hope ur relationship kekal,jgn lpa jmpoy kite ye..=)

    ReplyDelete
  2. chenta> thanx babe..nnt klu u nk karoke duet dgn yna pon boleh jugak..hehe...INsyaallah..yna kahwin msti jmput GBS 1987 :)

    ReplyDelete